Beslutning nr 3

3. Jeg lægger ikke mine blogs sammen

Hej derude

En af mine tanker om fremtiden for mig og bloggen var, om jeg burde lægge mine blogs sammen. OG DET VIL JEG IKKE. Det giver slet ikke mening i forhold til det jeg gerne vil med kokholmsk og de 2 første beslutninger om opskrifter og lukning.
De 4 andre blogs jeg har, er udelukkende om undervisning... en om Ordblindeundervisning, en om historieundervisning, en om engelskundervisning og en med blandede undervisningsideer. Det giver jo ikke mening på en kreativ blog

De 3 andre blogs har jeg brugt i min undervisning, før jeg fik andre alternativer til at dele tekster, YouTube-videoer og artikler fra nettet. Pt. bruger jeg dem ikke, så de ligger helt døde, men jeg rører ikke ved dem, for de er gode "arkiver" for ideer og links - både for mig og andre interesserede.

Nej, her kommer det udelukkende til at handle om det kreative, processen, ideer og ja, når det går galt - der skal jo være lidt at grine af...

Jeg håber I er med mig på denne rejse

Kommentarer

Populære opslag