Tilbage ved overfladen... eller noget... en lille opsamling på Giwe Aways m.m.

Hold nu op, jeg er ikke stolt af, at der skulle gå SÅ længe... men der har ikke være tid til en hel masse blogging - og desværre ser det heller ikke lyst ud i forhold til, hvad der sker lige nu...

Nå, hvor skal vi begynde? Jo... Cream tørklædet - det gik til de her piger... så må de deles eller ?

OG futterne... der var kun en deltager, nemlig denne dame, så de går den vej...

PYH! Det er altid lidt spændende og krævende at komme i gang med et nyt skoleår... måske lidt mere spændende, når man som jeg sjældent har kursisterne i længere tid ad gangen, så der er hele tiden nye ansigter og nye navne...

OG! så er vi ved at sælge Bonderøvens hus og købe et nyt sammen... et hus solgt, dog har vi ikke købt nyt endnu, men vi skulle helst være flyttet inden vinteren kommer...

Heldigvis, så selvom jeg ikke har meget tid til at blogge, så er jeg stadig kreativ. Og der er da et par indlæg, som bare skal tastes, men... fy! hvor har jeg ikke meget tid... Lad os håbe tingene snart finde et andet leje... og et lidt lavere tempo...

Men jeg har det godt... rigtig godt endda...

Go' sensommer til jer...

Kommentarer

Nørkle Tøserne sagde…
Hvor skønt at have vundet en give away. Vi kan uden tvivl dele den :-)
Jeg kan ikke lige finde din mail adresse, men du kan maile til os på norkletoserne@gmail.com og så skal vi nok sende en adresse tilbage.
MVH Rikke

Populære opslag