Nyt projekt

Jeg har det her blend bamboo, som har den her fantastiske blå-grønne farve, men som jeg ikke har fundet det helt rigtige mønster til. Jeg har strikket det op til en næsten færdig kjole 2 gange, så jeg håber, at 3. Gang er lykkens gang :-)

Jeg har fundet ud af, at det her garn er meget glat og det er noget bøvl at strikke. Garnet er også meget løst spundet, så det er også noget bøvl at hæfte ender, så det bliver pænt og enderne vil gerne titte ud alle vegne...

Men mon ikke det bliver bedre, hvis jeg hækler af det? Det er mit håb... Så jeg havde Sys Fredens "Nye hæklerier" på hylden og kjolen her er meget sød og enkel... Så det er mit nyeste projekt...

Kommentarer

dqpage sagde…
Det ser ud til at være en superflot model ! og fantastisk farve !
Lige præcis... smuk farve, besværligt garn. Men! som håbet, så går det meget bedre med at hækle med det garn end da jeg strikkede...

Populære opslag