En dejlig påske lakker mod enden


Foråret som lærer kan være ret intenst. Derfor kommer påsken som et dejligt afbræk fra hverdagen og jeg har nydt den i fulde drag sammen med mine piger og min skønne kæreste.



Pigerne og jeg var i Herningcenteret for at købe tøj og sko til kusinens konfirmation og brylluppet.

Det er faktisk ikke helt let at købe tøj og sko til præ-teenagere, som pigerne er nu. Specielt Terroristen er svær, for hun er slank og høj og vil ikke ligne en lille pige.


Politibetjenten er meget svajrygget og det er ikke alt der sidder pænt på en høj pige, som er svajrygget... Men efter at have været i alle børnetøjsbutikkerne, fik de begge noget med hjem, som de er meget glade for, så de kan glæde sig til at være fine til både konfirmationen og til brylluppet.


Bonderøven har arbejdet en del dage, men der har også været tid til ferie for ham. Pigerne og jeg har haft besøg af vores yndlings skrædder, min kusine, som tog med os til Tyskland for at købe ind til brylluppet. En hyggelig tur, som vi snart må gentage. Pigerne er nøjsomme væsner med oceaner af tålmodighed, så de udholdt både kø og kaos i grænsebutikkerne. Det eneste de fik til gengæld var en hyggelig frokost på en Tysk kro.
Skrædderen og jeg fik snakket og snakket om alt imellem himmel og jord. Sådan er det jo med de der veninder man har kendt altid og er vokset op sammen med - næsten...
Heldigvis svinger Skrædderen og Bonderøven rigtig fint sammen... Skrædderen trængte til at slappe af, sove og ja... få lidt luftforandring... og her ude på landet er der masser af luft ;-) Så vi kunne sende en glad Skrædder hjem.

Og... så har vi været ude og spise, lavet havearbejde, besøgt svigerforældrene, været ud og svømme og haft gæster... Jeg håber også I har nydt jeres påskeferie

Kommentarer

Populære opslag