½ års bryllupsdag... ups, det glemte vi


 
Jeg er laangt bagefter med at komme forbi bloggen. Det må jeg indrømme. Bl.a. så havde vi i går ½ årsbryllupsdag og ja, det kom Bonderøven først i tanke om i dag... hvilket er bedre end mig, for jeg havde helt glemt det.
 
Men 6 måneder er gået og vi har det stadig godt. Derudover, så er det 1 år siden vi flyttede og pigerne skiftede skole. Det er også gået rigtig godt. De er glade for deres lærere og deres klassekammerater. Jo, vi har travlt, men vi trives. Jeg har et godt job med gode kollegaer og jeg keder mig aldrig, for der er ikke mange dage som er ens.
I det hele taget, så går det bare fremad... og jeg får forhåbentlig snart mere tid til at blogge, for ja, jeg går på barsel sidst i januar... ja, jeg er gravid og det er bare skønt. Tænk at ens liv kan ændre sig så hurtigt og at man kan være så heldig. En dejlig mand, et skønt hus og snart 3 piger.
 
Det med at blogge er nu barberet helt ned til Instagram, hvor jeg følger mange af de skønne kvinder jeg lærte at kende igennem bloggen og hvor jeg en gang imellem giver et pip fra mig - under samme navn som her - Kokholmsk - og det er stadig sjovt at se alle de fine ting der bliver produceret ude i de små hjem og værksteder.
 
Men! Jeg håber virkelig at komme i gang med at blogge igen. Det er så rart at dele sine ideer og den slags...
 
Jeg håber I hygger jer derude og at I har en god julemåned!
 
 



Kommentarer

Populære opslag