Nyt garn...


Jeg er en ivrig bruger af Instagram og for ca. 14 dage siden faldt jeg over Kaosslottets sale. Hun var i gang med at rydde ud i lageret - en tanke som jeg nærer en gang imellem, men jeg får aldrig gjort noget ved - jeg kan ikke nænne det, for når jeg skal til at gøre det - vælge noget ud - så begynder idéerne at stå i kø og så kommer jeg ikke rigtig videre...

Da jeg købte de her tre ruller, troede jeg ikke, at det var SÅ meget jeg købte... der er ca 550g i hver.
Indtil videre har jeg en idé om en kort dipdye jakke/bolero, måske en Felicity kjole eller en stola... Der er garn nok...

Men inden jeg slår op til noget nyt, skal jeg lige have min udvikling af Hendes Verden kjolen færdig. Jeg har givet kjolen i talje (det håber jeg får den til at være lidt mine uformelig) og ærmer (jeg tænker det er en vinterting). Jeg har valgt at kalde en Ellen. Jeg har stikket den i ene rester - igen et bevis på at jeg har rigeligt garn... eller... man kan ikke have for meget garn - det kan man ikke...
På trods af denne påstand, har jeg pålagt mig selv et indkøbsstop. Jeg har så meget fint og jeg har rigtig mange ufærdige projekter... og vi har Julias konfirmation lige om lidt...

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag