Variation på futterne...

 Selvom jeg syntes, jeg knokler med at forberede, finde ting og alt det andet i mit nye job, så har jeg også tid til at nørkle...

Det er blevet til en variation af futter... og dermed også et forsøg med et garn i en helt anden kvalitet.
Roma garnet er 50% bomuld, 50% acryl. Det er et meget blødt garn og meget løst spundet.
Dette hvide garn jeg har sat sammen med Roma garnet er af en helt anden kvalitet. Det er et 100% bomuldsgarn og det er noget kraftigere end Roma, så futterne er blevet stivere... Men det er de ikke blevet ringere af, slet ikke, de er bare anderledes...




Jeg løb tør for Roma garnet til den sidste fut og lavede derfor hælen hvid... jeg syntes faktisk det ser ret fint ud...

Siden jeg lavede det første par, har jeg haft dem på alle timer jeg er hjemme... det er geniale og kan holde til det...

Jeg pønser på at lave et par i den lille størrelse til Julia... i blå og hvid, men på en anden måde end denne...
og hvis de er for store til Kaya, som er en str. 30 i sko, så vil jeg graduere størrelsen ned til hende og lave et par i pink med sådan noget lilla mohair garn i... rigtig tøset...

ja... og så bliver der nok også et par til Nico, som er en str. 46... de bliver røde og sorte... maleret...

Jeg håber, at hvis I prøver min opskrift af, at I så vil vise det på jeres egen blog... og prikke til mig, så jeg også kan vise dem... eller sende mig et billede, så jeg kan vise dem her...


God fornøjelse derude...

Kommentarer

Populære opslag