Mary kjole


Jeg er kommet lidt i gang med af sy igen. Det er noget jeg burde gøre noget mere, men af en eller anden grund gør jeg det alt for lidt. Nu hvor jeg kan se, at jeg får noget mere fritid fremadrettet, håber jeg, at jeg kommer til at sy noget mere af mit eget tøj.

Denne kjole, som er navngivet efter min mors dåbsnavn (hun tog navneforandring da hun blev 50), er det første jeg har syet til mig selv i lang tid, som jeg har været meget glad for.
Kjolen her er mit nye grundmønster - dog kun til trikotage - som jeg indtil videre har lavet yderligere to kjoler efter, som begge sidder rigtig fint.

Kjolen har 3/4-ærmer og er knælængde. Den er ret udringet, så jeg bruger den som regel med en top under. Stoffet er ret vildt, men jeg får mange positive kommentarer til kjolen, så det har givet mig mod på at få lidt vildere ting ind i min garderobe.

Vejeret her i Vestjylland har været ret fint de sidste par dage, så jeg har taget billedet i haven, som jeg virkelig nyder denne sommer. Jeg håber, du også nyder sommeren

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag