Min Magical Web cardigan


Som jeg skrev sidst, så arbejder jeg på en cardigan i et lækkert, håndfarvet garn fra Sysleriget. Jeg har (selvfølgelig) købt for meget garn, så den bliver lidt længere end den er i den oprindelige opskrift.

Det her med at strikke glat - det bliver let lidt kedeligt. Så jeg har været i arkiverne og fundet et hulmønster som minder om mønsteret på skulderne. Det kan du dog ikke se på billedet, for billedet er taget inden jeg begyndte på mønstret. Jeg glæder mig til at se, hvor lang den bliver og hvordan den kommer til at sidde på mig.

Ud over at den bliver ca. 3 nøgler længere end den burde, så har jeg også droppet knapper og knaphuller. Jeg overvejer at sætte en trense og knap i halsen, men jeg tror ikke, jeg kommer til at savne at kunne lukke den, så den bliver nok helt uden knapper. Nu må vi se - man har en holdning til man får en ny, som Kragh sagde.

Jeg håber, du nyder den danske sommer - det gør jeg i hvert fald i dag, hvor jeg kan sidde på terrassen og skrive blogindlæg. Men jeg håber da på bedre vejr, så jeg kan komme endnu mere ud og droppe de lange bukser... jeg er lidt kuldskær

God sommer til dig

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag