Hjemmelavede julegaver fra Pigerne...

Som lovet et indlæg om de hjemmelavede julegaver fra pigerne...

Altså udover at blære mig med, hvor dygtige mine piger er, så tænker jeg også dette indlæg måske kan inspirere til små projekter i børnehaven eller derhjemme...

Kaya har lavet Bien i børnehave. Den fik Nicolai...

Kaya har lavet både uret og koppen. Uret tikker rigtig højt og derfor skal det hænge i køkkenet og pynte...
Koppen er til mig. For 3 år siden lavede Kaya en kop til Nico i dagplejen og den har været flittigt brugt siden... Nu var det så min tur og koppen er blevet brugt flere gange...


Denne æske er bare fin... og nem at opbevare fra jul til jul, for låget beskytter de fine figurer imod stød

I Julias fritter har de lavet sådan noget her før, men den her er rigtig fin og enkel...

Jeg tror det er vinduesmaling de har brugt...

De laver lidt Raku i fritteren også og den her er virkelig smuk i sin enkelthed. 

Det blev også til et smykkesæt fra Julias hånd i blå og grøn til mig.


Uglen her er virkelig sjov og skal ligge fremme hele året... jeg skal bare finde den rigtige plads, så det ikke er nogen der piller ved den, for den er allerede gået lidt i stykker... sådan er det med Raku ting. De er bare skrøbelige. Nico har limet den, men Julia var meget ulykkelig juleaften fordi den brækkede...

Jeg må sige at gaverne fra pigerne bliver bedre og bedre... de er begge meget dygtige til den slags og mange af deres frembringelser er helt klart værd at se på...

Kommentarer

Anonym sagde…
Flotte - flotte gaver, seje piger.
Stort tillykke med din forside på Amio;-)
Landbohaven sagde…
Jeg kom lige forbi.
Fine hjemmelavede julegaver.
Tænker tilbage på, da vore børn var små. Da kom de også med ting, som de selv havde lavet.
Nu har vi både børnebørn 13 og oldebørn 2 og nr. 3 er på vej. Tiden går hurtigt.
Tak for kigget
Ønsker dig og dine et godt nytår.

Populære opslag