Anmeldelse: Strikketøj med striber


Strikketøj med striber er i det format jeg har erfaret et en booklet - altså en mindre, blød bog, som tit er kvadratisk - og måske praktisk og god ligesom Ritter Sport...

Sisse Chytræus, som har forfattet bogen, har lavet en samling af farverige opskrifter, som ud over de mange farver har striberne til fælles. Det er gennemgående enkle og lettilgængelige opskrifter, som vil være overskuelige for mange letøvede strikkere.
For en øvet strikker, vil man ikke finde de store udfordringer, men tror jeg heller ikke var Chytræus' idé. Hun skriver selv i forordet, at hun håber de strikkere, som læser hendes bog vil lade sig inspirere og fylde verden med farver. Det er da en dejlig idé

Bogen kan købes i Chytræus' butik og webshop til den lave pris af 99 kr - hvis Vanløse ikke var så langt fra Spjald, ville jeg gerne se den butik live...
I stedet vil jeg "støtte" mine lokale butikker ;-)

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag