Pynt til konfirmation


Julia aka Politibetjenten skal konfirmeres i år. Det kræver jo visse tiltag, som eks. fremstilling af invitationer og div. pynt.
Jeg har i lidt tid arbejdet på en flagranke - eller er det vimpler? jeg er ikke helt sikker... de er i hvert fald blevet helt fine. Vimplerne er lavet af skiftevis 1 lag pap og 2-lag papir - nærmere betegnet sider fra en gammel udgave af Retro. Jeg har syet dem sammen i hånden, men det kunne også være gjort på maskine - kom jeg i tanke om efterfølgende.
Vimplerne lavet af papir er foldet i den øverste kant og limet sammen med dobbeltklæbende tape. Limstift vil få dem til at krølle...


Da jeg blev færdig med den i går, hængte jeg den op og filmede hvor lang den er. Jeg håber, jeg når at lave et par stykker mere - evt. med hjælp fra ungerne. Jeg syntes det er et hyggeligt projekt, så det er ikke lysten der begrænser mig, men tiden...

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag