Udendørs pynt


Jeg så på Instagram et opslag, hvor en kvinde (og børnene) lavede Hamaperleplader og hængte dem op på deres terrasse. Så enkelt, men sådan en god idé.

Det er ÅR siden der er blevet leget med Hamaperler her i huset, men jeg vidste, vi havde dem et eller andet sted. Efter en del søgen blev de fundet og Rejen og jeg gik i gang med at lave Hamaperler...

Der troede jeg snildt hun kunne samle sig om - og det kunne hun også, men ikke på min måde... Ih altså... Hun fangede ikke rigtig moderens iver for at sætte perlerne på pladerne i stedet for at tage en hel håndfuld op. Lægge den ovenpå pladen. køre fingeren lid rundt i dem (en del endte på gulvet), samle dem op (en del endte på gulvet) og putte dem tilbage i skålen (en del ramte ikke - og endte på gulvet). Ryste skålen (SUK!) og så det hele en gang til...

Men det lykkedes mig at få lavet to figure. Nu skal jeg bare have ungerne til at lave en hel masse, så de kan komme til at pynte i vores udestue

Kommentarer

Populære opslag