Anbefaling! Strikkefåret

http://aslaugmork.blogspot.dk/2013/11/hklet-snemand.html

Hej derude

Jeg faldt for nyligt over Strikkefåret, som jeg bare MÅ sige, er en meget talentfuld ung dame. Strikkefåret lægger hver december en opskrift gratis op på sin blog og i 2013 var det denne fine snemand. Der findes også en Rudolf og engle version på hendes blog.

I år var det julemandsservietringe, som jeg syntes du skal tjekke ud på hendes blog.
Det helt fede er, at Strikkefåret laver mange af sine opskrifter i en strikket og en hæklet version - bl.a. servietringene. Det er da fedt.

Strikkefåret tager lækre billeder, så det er en fryd for øjet at surfe rundt på hendes blog. Du finder både indlæg om kreative projekter, opskrifter på alt fra frøer til brødkurv og lidt glimt af hendes hverdag.
Jeg kan kun give Strikkefåret min anbefaling og jeg håber, du vil give mig ret efter et lille kig.

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag