Julepynt fra sidste år


Hej derude

Det sidste stykke julepynt jeg vil fortælle dig om, er denne flagranke jeg lavede sidste år.
En af ulemperne ved ikke at kunne snøvle sig sammen til at vælge en julestil (og dermed vælge ting til og fra) er, at man aldrig får et hjem, som er værdigt at vise frem i et boligblad... det er er jeg faktisk også rimelige okay med. En anden ting er, at når jeg skal tage billeder til bloggen (eller Instagram), så er der ikke helt så meget ro på mine billeder, som der er på mange andre blogs - men nu har jeg heller aldrig lovet dig, at jeg var den fødte boligstylist ;-)

Flagranken er hæklet i et acrylgarn, som jeg fandt i Brugsen. Som I kan se, så har jeg også et reb med nisser, men det har jeg ikke strikket, det har min moster gjort, da hun var barn.
Jeg glæder mig til at vise dig, hvad jeg har lavet her i december i løbet af januar, men jeg er ikke sikker på, om modtagerne følger med herinde og derfor må du vente og se.

Hav en god december derude

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag