Et glædeligt gensyn

Hej derude

Sidste år strikkede jeg det her hjerte og lagde opskriften op på bloggen - den er dog ikke blevet skrevet ind, men opskriften er god nok ;-)

Julepynt er jo en af de få ting, jeg laver - jeg kan ikke prale af at jeg bruger tid på Påske eller Halloween pynt.
Men julepynt skal der til og gerne den hjemmelavede slags. Hjertet her har prydet døren til badeværelset og da vores december i år er lidt kaotisk, så er der ikke blevet hængt ret meget op og ungerne har hængt det meste op.

Når det kommer til julepynt, så er jeg meget traditionel og jeg syntes det er vigtigt, at tingene har en sjæl og historie - dog er jeg også der, at hvis noget er helt ødelagt eller direkte grimt, så smider jeg det ud...

Jeg håber, du har haft bedre tid til at julehygge end jeg og nyder din december... jeg glæder mig til juleferien

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag