En gammel gave

Hej derude

Når det kommer til julepynt, så har jeg overhovedet ikke en stil. Eller jo måske, hvis nostalgi er et tema, så er det, det jeg dyrker. Denne julesok f.eks. er en gave jeg fik af Skrædderen enten da jeg lige var flyttet hjemmefra eller da jeg gik på efterskole - jeg kan faktisk ikke huske det.

Dengang havde vi åbenbart oceaner af tid, for hun havde selv syet den og fyldt den (til randen så vidt jeg husker) med gaver - et kæmpe stykke arbejde.

Sokken her er bare en af de ting, som skal op i december måned, så den har en af de gode pladser, hvor den bliver set og jeg kan huske, at der var engang, hvor tid ikke var en faktor.

Nu har jeg heldigvis snart juleferie, så jeg kan få styr på jordhulen og lade julefreden sænke sig.

God jul til dig der læser med

 -  Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag