Hjemmelavede kalenderpakker - Nederdel

Hej derude...

Jeg er ikke ret god til at tage mig tiden til at sidde ved symaskinen og få noget fra hånden - men jeg er god til at få ideer og købe ind til dem... kender du det?

Det har stof har jeg dog købt for nyligt - sammen med Terroristen selv. Jeg fik også lavet mønstret til den - efter hendes anvisninger (ellers kan jeg lige så godt lade være). Men jeg fik aldrig klippet og syet den.

Nu nærmede december sig og jeg har nogen år brugt rigtig mange penge på kalendergaver, så i år skulle det være anderledes. Derfor ville jeg gerne lave nogen af gaverne selv og at materialer, som jeg havde på lageret.

Nederdelen her lå jo lige til højre benet og den er super nem at sy. Terroristen blev helt vild, da hun fik den, så heldigvis var tiden ikke spildt. Hun kom endda hjem og sagde, at veninderne syntes den var fed og at det var sejt, at hun havde en mor, der kunne lave tøj til hende. Det er nok ikke alle børn, som har fået den respons på mors hjemme-krejl, så det er jeg nok ekstra stolt af.

Nederdelen er lavet efter Kayas mål, men opskriften må I få en anden gang. Så kan det være, jeg også får taget et bedre billede...

Jeg sender lige et skud krea-karma i jeres retning ;-)

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag