Clepsydra på pinden


Jeg har stadig Clepsydra på pinden. At strikke ting i denne størrelsesorden gør, at jeg ikke kan vise jer færdige ting særlig tit - for jeg har også en familie og et arbejde at passe. Men jeg hygger mig med den her, for nu har jeg opskriften oppe i hovedet - så skal jeg bare ikke strikke for mange striber - det kunne godt ske...

Jeg kan godt lide effekten med vrangstriben i den gule stribe og jeg glæder mig til at kunne se effekten sådan rigtigt, for det er lidt svært at se så lange kjolen er på pinden. Pt. mangler jeg 6 striber på forstykket og hele bagstykket, så det kommer til at gå et stykke tid, til jeg kan vise den her færdig.

Clepsydra passer godt ind i mit kreative princip - at det skal kunne bruges og tjene et formål. Derfor strikker jeg en del tøj og meget lidt legetøj og den slags... Har du også et kreativt princip?

 - Mette Marie

Kommentarer

Britt Selvaag sagde…
Hvis du har opskriften vil Jeg meget gerne have/ købe.
Med venlig hilsen
Britt Selvaag
Jegindø

Populære opslag