Korssting - Cross Stitch

 Jeg har hygget mig de sidste to aftener med at lave disse korsstingsmønstre.

Jeg har igennem noget tis bøvlet med et PC program, som lå gratis på nettet, men jeg kunne ikke få det til at virke. Derfor gik jeg Old School og tegnede min egen skabelon og derefter mine egne tegninger (med undtagelse af Kaya, den har min svogers ekskæreste tegnet, men mønsteret har jeg lavet)

Jeg kan ikke lægge dem op i A4, men hvis du vil have dem på mail, så sig bare til...

I am happy to send you one or more of these on E-mail, just post a comment with your e-mail...



Hvis du vil lege med at lave dine egne mønstre...
Jeg lægger desuden det hele på en ny side...

Kommentarer

ullaskovjensen sagde…
Jeg bøvlede også med et program fra nettet og måtte opgive. Men så prøvede jeg at lave et diagram i Excel, og det fungerede. Man kan nemlig selv bestemme kolonnebredde og rækkehøjde. Desuden kan rummene fyldes med farve.
Jeg brugte mit diagram til at planlægge mit dominosjal med :-)

Populære opslag