Grafisk halstørklæde del 2

Hej derude.

I sidste uge færdiggjorde jeg det her lækre halstørklæde, som jeg bare ELSKER! Det er blevet lige præcis så fedt, som jeg havde håbet. Jeg er vild med, at det ændre sig alt efter, hvordan jeg snor det.

Jeg har brugt det hver eneste dag, og jeg har fået mange roser med på vejen.
Jeg har virkelig nydt at strikke noget, som var så frit som det her og jeg håber du vil prøve at strikke dit eget #grafiskhalstørklæde (og bruge mit hashtag, så jeg kan se resultatet)
Jeg har lavet opskriften så "løs" som muligt, så du kan lave dit helt unikke halstørklæde - og det er et oplagt resteprojekt, hvis du har lidt strømpegarn eller måske babyuld liggende, som du ikke ved, hvad du ellers skal bruge til... det var der min idé kom fra.

Opskriften finder du på Ravelry

Halstørklædet er strikket i rester, så da jeg ikke havde mere sort, fandt jeg "bare" noget andet... Og det er faktisk fedt... Jeg har faktisk så meget garn (stadigvæk), at jeg kan strikke et mere... eller noget helt andet - det må tiden vise...

Jeg håber også du derude har noget på pindene, som du brænder for

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag