Nye tider på vej

Hej derude

Jeg har længe gået at pønset på, om jeg skulle lave et par detaljer om på min blog. Overvejelserne har været mange og er gået mange veje...
Burde jeg eks. gå over til at tage penge for mine opskrifter? Gav jeg op for hurtigt, da jeg fik afslag på mit bogprojekt? Hvad var egentlig ideen med at udgive en bog (frem for at det ligger på bloggen?)
Kan jeg gøre mine opskrifter mere tilgængelige? Skal jeg lukke bloggen midlertidig, mens jeg laver om? Er bloggen for kedelig? Burde jeg give noget mere af mig selv? Hvor meget tid vil jeg bruge på bloggen? Hvor meget tid har jeg? kunne min tid bruges bedre? Hvornår holder det op med at være sjovt og bliver en byrde?
Hvor er bloggen på vej hen? hvor er jeg på vej hen? Hvad er det jeg vil? Hvem er det, jeg vil have fat i? Hvor er jeg stærkest? burde jeg lukke bloggen og udelukkende være på Instagram? Hvad med Ravelry? hvad er det for noget?
Burde jeg lægge mine 4 blogs sammen? Vil det blive for rodet? Hvad vil det betyde?
og er der nogen som læser det her?

Overvejelserne er langt fra slut og det er ikke første gang, jeg omlægger min blog. Det er nok... øh... et sted imellem 4.-12. gang.
Og det er okay... for det er ikke sidste gang... min blog er ikke mit levebrød. Det er ikke længere det eneste, som forhindre mig i at blive vanvittig. Det er ikke længere det eneste sted, hvor jeg kan få lidt anerkendelse. Men hvad er det så?

Kommentarer

Populære opslag