Marlene trøje


Da jeg var færdig med min Magical Web cardigen, havde jeg 150g garn tilbage af det fine speckles fra Sysleriget. Jeg finder meget at min inspiration på Instagram og da jeg så en amerikansk kvindes stribede vest i et garn, som lignede mit, fik jeg denne idé - en stribet trøje.

Jeg har kombineret Syslerigets Sock med Arwetta fra Filcolana og jeg syntes det spiller rigtig fint sammen. Det lidt vilde speckles garn får lidt mere ro på sammen med den mørkegrå.

Trøjen går lidt ned over måsen, har bådhals og 3/4-ærmer. Jeg kan godt lide 3/4-ærmer, så jeg ikke har ærmerne i alt muligt og kan vaske hænder uden at bekymre mig om våde ærmer. Hvis du vil have længere ærmer, skal du måle fra armhulen til håndled og så strikke ærmet i den længde.

Jeg er ikke så god til at tage selfies, men jeg er rigtig glad for resultatet. Jeg glæder mig til at komme til at bruge den
henover efteråret og vinteren.

Du kan finde opskriften på Ravelry - søg på kokholmsk

Hvis du strikker trøjen eller bruger en af mine andre opskrifter, vil jeg VILDT gerne se resultatet - så send mig en besked, et røgsignal eller tag mig på Instagram

God strikkelyst!

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag