Sybord

Jeg har længe ønsket mig et sybord. Skrædderen har arvet det, som min Farmor havde, men da min Farmor gik bort, havde det heller ingen interesse.

Jeg er dog for nærrig til at ville give tusindvis af kroner for en designklassiker, så jeg har haft lidt svært ved at finde et bord, som jeg ville betale for som ikke var et skrummel. Men det problem har min mor løst.

Min mor har det med Lauritz.com som jeg har det med Instagram. Hun elsker at byde på smukke ting, men er meget realistisk i forhold til pris, så hun vinder sjældent. Men når hun gør, så har hun som regel gjort en god handel.
Jeg havde sat hende på sagen - et billigt, pænt sybord og hun gjorde det sgu'. Jeg er så glad! jo, den har lidt ridser og der er gået lidt af listen på bagsiden, men jeg er totalt ligeglad og den har fået en central placering i stuen, skuffen er fyldt med garn og jeg har ryddet op i alverdens poser og tasker - totalt optur!

Nu skal jeg bare lære Liva at sybordet ikke er legetøj og at hun skal lade det stå...

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag