Flere julekorsstingsbogstaver / more christmas cross stitch letters

Jeg er blevet spurt, om jeg havde resten af alfabetet og svaret er både ja og nej... De her bogstaver er stærkt inspireret af et korsstingsalfabet jeg har i en bog, men jeg har ganget dem om, for de var for små til mit projekt... Jeg ved ikke hvilke bogstaver spørgeren vil have, så nu går jeg alfabetisk tilværks... det er egentlig ret sjovt at lave de her, så det er ikke noget besvær... I får bogstaverne efterhånden som jeg laver dem, men det er jo ikke noget jeg gør på 5 min... sådan 6 bagstaver tager mig ca. 1 time...

Hvis det haster, så skriv hvilke bogstaver du mangler (og det bedste er jo, at jeg skal lave ÆØÅ - de er ikke i originalen, som er et engelsk alfabet... XZQ bliver nok de sidste jeg laver...)

Kommentarer

Populære opslag