I Thorsminde fandt jeg en ny forelskelse...

Nico kom på den geniale idé i dag, at køre til Thorsminde, for at gå en tur på stranden og få en is...

Thorsminde strand er bred, smuk og
fuld af tyskere... 













Det fineste sand til de fineste håndaftryk... Kaya øverst, Nico nederst...




Jeg elsker havet... specielt Vesterhavet, hvor jeg kan blive blæst igennem, stille betragte bølgerne og gang på gang undre mig over havets grusomme og brutale skønhed..
















Ude i Thorsminde, nede ved Standingsmuseet, ligger der den sødeste lille butik, Strand Galleriet
Hver gang vi er i Thorsminde skal jeg derind. Jeg købet sjældent noget, men denne gang blev jeg fristet over evne... For de her Willow Tree figure er så smukke - så simple, udtryksfulde, stærke og sarte...

Heldigvis sælges de over nettet...




Kommentarer

ullaskovjensen sagde…
Hvor smukt sådan en oktoberdag :-)
Unknown sagde…
Ja... havet er altid facinerende, men ikke altid så venligt som i går..

Populære opslag