Uglefeberen raser / The owl fewer

 Korsstingsugle / Cross stitch owl

Indrøm det... enten elsker du dem eller også forstår du det ikke... Jeg er på det sidste hold... Jeg forstå ikke uglefeberen... eller jo, det er en simpel figur, som er nem at arbejde med, så det forstår jeg godt, men ligefrem at hvad dem i hele sit hus eller på sit tøj og smykker, så står jeg af... Alligevel har jeg lavet dette uglemønster, som jeg faktisk syntes er ret flot... Jeg undskylder i forvejen... der er en fejl v. den venstre klo... og jeg løb tør for sort tusch (og jeg kender mig selv, hvis jeg ikke lavede den færdig med det samme, så ville den ligge og håne mig i meeeget lang tid)
Hele uglen skal sys med sort - eller hvad man nu syntes... kunne den ikke være ret lækker i lilla? hi hi...

Admit it, either you love them or you just don't get it... I don't get it - this owl fever... or actually I do - it's a simple figure, which is easy to work with so that I get but having them in your intire house or in your wardrobe ect. that's to much for me.
Anyway have I made this pattern which I actually think is pretty nice...
The intire owl is supposed to be in black, but it might be just as pretty in another color... what about purple?

Kommentarer

Strikkefuglen sagde…
Tak for den dejlige gave, glæder mig til at bruge det :-)
Jeg synes ugler er meget søde og har to i stentøj stående i køkkenet og det er så det, der kommer ikke flere eller noget på tøj osv ugler er søde i små mængder, sådan er det med alt :-)
God fredag aften
Majbritt
EnHeberg sagde…
Den er flot - sikke et arbejde.
Jeg fandt vej til dig blog via Majbritt/Strikkefuglen. Her ser spændende ud. Melder mig lige som fast læser :)
Unknown sagde…
Tak for komplimenterne...

Populære opslag