Dina sweater i brug

Kære kreative læser

I dag kom Liva i sin nye sweater. Den er lidt stor, men jeg ville ikke strikke den i str. 80 og så kun bruge den et par uger - Rejen vokser langsomt, men hun vokser dog.

Dette her er mit 2. forsøg og det er måske lidt svært at se, men den sidder noget bedre på hende end 1. forsøg. Det bemærkede medhjælperen i vuggestuen i hvert fald. bærestykket i 1. forsøg var simpelthen for stejl og sad på hende som en skorsten. Jeg syntes det er svært at lave de her bærestykker, men jeg er ved at have et par grundmodeller jeg kan variere.

Dina sweateren er strikket i Coast fra Garnpusher i farverne Silver Grey og Skylight. Jeg er helt vild med det garn! Det er bare så lækkert at arbejde med og det er rart at have på - og billigt! Det er lidt "skørt" for det er utroligt let at hive over, men jeg har ikke oplevet, at det er brudt ved et uheld.

Jeg skal lige have skrevet opskriften færdig, så kommer den her på bloggen.

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag