Ny model på vej - Dina


Hej derude

Nogen gange lykkedes det i første forsøg, andre i andet og ja, nogen gange skal der både et 3. og 4. forsøg til.

Jeg er stadig ikke færdig med dipdye-dillen og har kastet mig over mit... 4. og 5. projekt ud fra Camilla Vads princip. Jeg har kaldt modellen Dina og den første sweater til Liva er færdig. Jeg var dog nødt til at pille halsen op en gang og strikke den igen - dog var den ikke helt i skabet stadig, så jeg slog op til en mere og den er lidt bedre... Måske så god, at jeg vil frigive opskriften... måske... Jeg har ikke prøvet den på endnu - den blev færdig i går aftes og Liva var ikke lige i det humør. Jeg er ikke sikker på halsen, før jeg har set den på...

Jeg håber, du er kommet godt ind i det nye strikkeår

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag