Garn, garn, garn

For en dedikeret strikker, har man aldrig for meget garn, men en gang imellem er der andre medlemmer af husstanden, som er lidt uforstående overfor behovet for mere garn...

Det hænder også, at jeg falder over garn, som jeg tænker, jeg er for nærig til at investere i. Det er eks. et garn som Syslerigets håndfarvede garner. Jeg syntes ikke prisen er urimelig - slet ikke! for det er et stort stykke arbejde, som lægges i et garn som dette...
Og når jeg som regel laver store projekter, der kræver en del nøgler, så må jeg begrænse mig.

Jeg har også set rigtig mange smukke projekter med garner fra Hedgehog fibres. Jeg så Yarnfreaks stand til Kreative dage i Fredericia, men jeg turde ikke gå ind på standen, for jeg kan godt modstå fristelsen, når jeg sidder og kigger på garnet online, men kom jeg til at se og røre ved det live, så kan jeg ikke garantere, at jeg kunne lade det ligge... Man skal kende sine begrænsninger...

Men... hvis du mangler garn til en virkelig lækker hue, tørklæde eller sjal, så ville jeg ikke tøve med at anbefale både Sysleriget og Hedgehog fibres... Og jeg vil blive ved med at drømme...

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag