Kreativ strik

Mit andet "Kreativ stik" er dumpet ind af brevsprækken og jeg nyder virkelig det her magasin. Det er fedt, at der udkommer et magasin med opskrifter på det her niveau og som prøver at udfordre deres læsere. På den anden side, at savner jeg lidt artiklerne, som jeg kan se der har været i bladet for nogen år siden, for det er interessant at høre andre nørder tale... og som Julia Lahme siger, så har vi stadig en stor beundring for papir, som måske ikke helt holder i det lange løb... Jeg har købt 6 gamle numre af dette blad i genbrug og jeg kan se, at der er dele, som de ikke længere bruger i bladet - eks. er der i et af de gamle blade et interview med en strikdesigner og et andet er med en garnbutiksejer. Det savner jeg i de nye numre. Jeg savner også, at de ikke helt har fingeren på pulsen, som eks. Maries Ideer har - her er der bare mange projekter, som er lidt for "lette" for mig, men generelt, syntes jeg at Maries Ideer er et godt blad. Til gengæld er det fedt, at Kreativ strik har rykket alle opskrifterne om bag i bladet i stedet for i midten - det er træls, når de er i midten.
Men uanset hvad, så er det et fedt blad, som sprudler af kreativitet og smukke ting. Der er både strik, tunesisk hakning og hækling - noget til alle aldre og garn fra mange forskellige firmaer... God stil...
Jeg ved dog ikke, hvor jeg kan købe det i løshandel, så når mit 3. nummer kommer ind af døren om et par uger, kommer jeg ikke til at se bladene i det stykke tid...

Jeg håber, du også finder din inspiration et sted...

 - Mette Marie





Kommentarer

Populære opslag