Håndarbejdsmessetur til Middelfart


Jeg er godt gift. Det bevidste min mand denne weekend, hvor han uden at brokke sig, tog med mig til Håndarbejdsmessen i Middelfart. Man kan sige, at jeg tager også med ham til div. landbrugsarrangementer, men jeg tror faktisk, at jeg nemmere kan underholde mig selv til den slags (jeg er nysgerrig af natur, så der skal ikke så meget til), men at bede en mand om at tilbringe 3+ timer til en messe fyldt med kvinder, garn og stof er måske mere end man kan forlange.
Han kedede sig dog ikke, for vi havde Rejen med, som hilste på samtlige damer vi kom forbi, listede sig ind på en dame (hun trodede var mig) og sagde BØH og havde generelt krudt i måsen... han gik nok hallerne rundt 4 gange med hende, mens jeg kiggede på garn.

Jeg har i øjeblikket gang i flere projekter - og har garn til rigtig mange flere, så jeg købte "kun" garn og opskrift hos Tante Grøn til at Asta nederdel - den glæder jeg mig til at få på pinden. Jeg talte med en sød dame, om monteringen af elastikken i taljen - den er syet fast og jeg syntes det ser fint, men lidt skrøbeligt ud. Hun foreslog, at jeg kunne strikke lidt længere og så folde det ned over elastikken - det er en af de løsninger jeg overvejer, men det vil jeg tænke over...
Inden jeg kommer så langt, skal jeg være færdig med min Felicity og en sweater til Erik... han mener, at han aldrig får noget - det vil jeg dog betvivle... han har allerede en sweater, 3 huer og 2 halsedisser jeg har strikket.

Ud over garn købte vi også luksus-voksen-slik fra Nuts'n'More. Der er bare så lækkert, så hvis du ser dem et sted, skal du prøve det... Jeg glæder mig til at kombinere strikkehygge og lækkert slik

- Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag