Tæpper




Her i huset er vi lidt nogen hyggedyr, som kan bo en hel formiddag i sofaen... Derfor er det rift om tæpperne...
Den grønne er strikket i fleecegarn fra Netto på pind 10 og er ren perlestrik. Det tæppe er meget populært, så populært at det nu skal repareres... der er nogen, som har rykket så hårdt i det, at det gået op... FY...

Det anden tæppe har jeg blogget om før... det er lavet af rester, bl.a. uld og derfor er det ikke så populært hos Julia, som ikke kan tåle uld... synd...





Pga. tæppernes popularitet, er jeg for længe siden gået i gang med et 3. tæppe, som er i et billigt Bilka garn, for så er jeg ikke så øm ved det og det kan bruges i campingvognen...

Som i kan se er det strikket i domino-strik og det er simpelthen smart... så jeg begynde i det ene hjørne og så bare lave det større og større... jeg stiler dog efter at det bliver 150 x 200... det er en passende størrelse...

Men tæpper er en stor mundfuld, så hvem ved, hvornår denne her bliver færdig...

Kommentarer

Populære opslag